BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

04 February 2009

porche naik porche

seperti biasa, aku n porche akan kemana2 berduet. kalau aku dah siap2 nak keluar, porche pun dah bersiap2 terlentang depan pintu.. takut aku tak nampak dia agak eh..

dan seperti biasa, bila aku buka pintu rumah, dia pun akan cepat2 berlari ke tepi tangga.. ye la mana tau aku keluar rumah untuk ber-gardening kat vrendah..

dan... kalau aku turun tangga dia pun akan turun jugak. tapi ikut dari blakang je, sebab takut terserempak dengan kucing2 mafia kat bawah. kalau tuan ade, kucen lain lari..

dan.. porche akan terus berlari-lari anak ke kereta aku.. aku bukak pintu je dia dah masuk keta dulu.. aku tak tau la porche ni.. agak eh dia ingat dia kemanusiaan kot...

ni snap2 yang aku amik masa dlm perjalanan ke batu arang. saje je pergi kedai kat batu arang sebab pekan koboi.. besttt.. susah nak dapat kat klang valley nih.. nanti aku bawak korang sume round pekan batu arang.. sumenye simple n easy..


porche ni kan, kalau nai motokar, mesti kene bukak tingkap sebab dia suka jengah sambil ditiup angin.. romentik gak porche ni..




tengok le tu.. aku nak tutup tingkap dia tahan dengan kaki (kaki la, sebab binatang takde tangan..hua3)
agak2 dah pusing satu round, ok le... cukup dah.. best tak kucen aku.. hehehehehe..

cikpedot

0 comments: