BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

05 March 2009

tido part 2

merujuk kepada entry yang lepas (adooiii nape ade ayat merujuk merujuk pulak ni..) byk sangat buat surat la aku ni.. pening la aku..bila la nak dapat 'gantian' assistant ni bos oooiii.. dah le kidnap staff orang..


eniway, balik pada tajuk.. sori eh.. feeling pulak.

aku nak sambung menayang koleksi2 kucen tido dari koleksi sendiri dan rakan2...


ni gamba proche.. tengah layan naik kereta.. muka tak malu betul, dah le orang bawak jenjalan, siap tido ikut suka je kat mana2 yang dia suka..



ini porche kat atas sofa, kalau kat rumah tu kira fav spot la.. jangan la nak letak ape2 kat situ, kalo dia nak tido, dia landing je.. tak kira la atas sokabar ke, atas remote ke, majalah ke, kain baju ke.. kominis betul la..




sekali lagi porche d fav spot atas sofa, dengan best pren masa tu.. bb tu dah mati dah sebab tak cukup makan dan tak cukup tido.. mana nak cukupnye, puas le dia nyorok nak tido, tapi porche asyik kacau je.. last2 mati..

aa.. jgn kompius, walaup un nampak mcm porche n fren, tapi ni bukan gamba porche. gamba kucen kawan Bella. baik kan.. penyayang..


ni pun gamba koleksi kengkawan.. bbbaaaiiikk punye spot. esok besar jadi pengawas kebersihan ok..


aku mmg respek la ngan kucen ni, selambe je tido duduk... kalo porche aku tu.. hmm...siap tergolek jaruh katil ade la.. ganas.


ni pun bakal2 pengawas jugak.. tak pun tengah baca blog.. hua3


tomei kan..kan...



yang ni pastinye gamba porche.. actually porche ngantuk. aku pulak sibuk nak kemas2 rumah.. so tempat yang paling selesa, sejuk dan selamat tanpa gangguan ialah... dlm dryer washing machine.. i lap u porche..


ni gamba lublon kucen mak aku.. ooo..lupe nak info, dia dah balik rumah.. kesian.. kene kidnap orang bunian agak eh..


cikpedot

2 comments:

AQisH said...

amboi pelbagai aksi..err..aksi tuan punyer kucin tido xde ker huhu..

CIKPEDOT said...

isk.. malu i...