BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

28 April 2009

fad & ultraman...

aku tak tau la nak cakap, tapi aku mmg suka sangat ngan ultraman.. walaupun kalo kite tengok tv citer ultraman sekarang ni takla se best ultraman dulu2..

sebab? mmg la dulu best sebab masa tu aku kecik lagi.. sekarang ni kalo aku minat gak tengok citer ultraman, mmg bengong sangat la...

tapi sebab ultraman tu dah melekat di hati ku, aku masih lagi alergik kalo tengok barang2 ultraman ni.. kalo nampak mesti nak beli...mesti nak kene ade ciri2 ultraman gak cane pun..
contohnye...

keyboard aku ni, aku letak stiker ultraman sebab kononye bila aku menaip atau aku buat keje, aku akan secepat ultraman.. pastu kalo 'betri' aku dah habis.. aku akan brenti buat ekeje.. macam ultraman la jugak.. kekekekek

dulu printer aku pun aku letak stiker ultrman, tapi dah kene komplen ngan kengkawan kat sini.. so aku pun buang la stiker tu.. (nyesal aku buang.. diorang saje je dengki tengok tempat aku best)


bantal ni kan.. amat berguna bila aku tido kat opis.. sebab? sebab kat opis aku banyak hantu, so kalau diroang tengok aku tido ngan bantal ni, mesti diorang takut sebab nanti kene fire ngan ultraman..



aaa.. ni tepon aku kat opis.. aku sorang je yang pakai tepon oren ni.. sebab aku bawak sendiri.. ada 10 melodi.. aku pakai je lagu ape aku nak.. tapi sebab penduduk setempat dah komplen tepon aku ni bunyi pelik, so aku kene la set ringtone yang agak normal sikit..

eniwei, korang nampak tak stiker ultraman kat gagang tu? somel kan? kalo angkat gagang tu ade lagi stiker ultraman kat sebelah dalam..




ini koleksi ultraman aku yang terbaru.. kawan aku nazariah yang bagi lampu ultraman ni.. eeeiii seronoknye aku dapat hadiah.. aku mmg cari 'tongkol' ultraman ni dah lama, tapi asik takde stok jek.. pastu tetiba dapat pulak hadiah.. mmg mak cik puas ati la.. tenkiu naza.. i love u..

hari rabu ni aku nak p pasar maalm taman konot kat cheras.. kat sana ada beribu2 koleksi ultraman.. jom la sape nak ikut..

cikpedot

1 comments:

AQisH said...

hahaha..x ku sangka kwnku srg ni peminat otomen tegarrr :-p