BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

21 August 2009

iiniiiii seee-reee-uuussss

kisah kali ni mmg serius gile. same macam tajuk aku kali ni..

sebab? pada 18/8/09 yang lalu caltex telah membuat cabutan bertuah untuk 10 sony psp dan 30 i-pod..

ape kene ngena ngan aku? aku menang psp la.. yeay.. besh ooo...ini visual bukti aku dapat psp tu...

masa ni bule la amik2 gamba sebab sesi bergamba ngan wartawan sume dah abis. kat depan aku masa tu, diorang sume tengah makan. tapi lantak le, mesti nak snap satu pic untuk blog kan..


tapi kengkawan sume.... yang sebenar-benarnye, bukan aku yang masuk peraduan tu.. ehek..ehek.. aku saje je enterprem amik gamba.. harap bersabar ye sume.. jangan marah..

ni ha tuan punya hadiah tu, hubby aku cikaim. dia yang sms masuk peraduan suppa strikas. entah komik bola ape tah dia baca. ada peraduan, so saje je gatai sms 1x. tau2 ada orng call ckp dia menang psp. blur gak la masa terima call tu.. ingatkan amoi peraduan gores dan menang mana la yang tepon soh amik adiah.

so, yang kene interbiu ngan wartawan pun beliau jugak la.. aku dok tersengih je kat sebelah..

tujela berita terikini yang aku nak hapdet kali ni.

cikpedot

2 comments:

DaliaLiyana said...

kalau dalia...nak interprem seklai..hehhe..
slm ramdahan al mubarak...

AQisH said...

bestnye dpt psp..klu aku yg dpt konpem dpt kat anak bujang yg byk kali dah merayu2 soh beli huhu..