BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

05 August 2009

sedapnye cekodok

semalam kawan aku aini balik dari kg dia kat Gerik.. best tu dapat balik kampung...

seperti mak2 yang lain.. mak dia kirimkan buah2an pada kami akt opis ni.. serba sikit lama2 penuh seguni... aku amik pisang la... pebret aku kan.. bagi je la pisang ape pun aku suka...

maka tercerita la pulak pasal cekodok, ape lagi, meleleh la air liur aku mendengarnye.. aku pun mengoferkan diri untuk buat cekodok untuk diorang sume..

tapi pagi ni aku terbangun lambat pulak.... cekodok tu mmg la aku bawak tapi kengkawan sume dah bekfas tadi.. tapi takpe.. kang tea time setel la cekodok tu.. masuk mekrowev pulak tu... sedapnye...


cikpedot

2 comments:

AQisH said...

ehhh..tadi pon aku baru membedal cekodok..

CIKPEDOT said...

sedap kan..kan.. sekali sekala dpt makan cekodok