BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

30 October 2009

tampal stem dapat periuk

kecik2 dulu aku buat gak la koleksi kumpul2 stem ni.

tapi bila dah tua2 camni, aku kolek stem giant. korang tau tak? giant sekarang tengah buat offer bli barang RM20, dapat 1 stem. kumpul stem byk2, nanti bule dapat periuk italy...

actually dulu dah ada promosi mcm tu, mak aku dah dapat redeme 1 periuk. mmg best la periuk tu.. besi tebal.. so masak pun senang. jadi bila ada peluang kali ni, aku pun nak dapatkan periuk gak...

selaku 'bini ketua kampung' kat opis ni.. (kira pangkat besar la tu untuk staf wanita..ngeh3), aku telah berpesan pada sume kengkawan pompuan baik bos aku sendiri.. untuk bagi stem giant tu kat aku, kalo diorang dapat la.

mmg best, tiap2 hari aku tampal stem.. tapi hari ni la yang paling best sekali.. sebab budak2 ni p bli barang opis untuk trip ke pangkor minggu dpn.. so aku dapat baaaaaanyaakkk stem.. tak caye? tengok! panjang tak stem aku..


so, bila aku tambah2 dlm buku stem tu, dapat la 91 stem sekarang ni... banyak ooooo.. sikit lagi dah bule claim periuk. yeay...


nah aku bg korang tengok stem2 aku.. jeles tak..jeles tak..


nanti bila aku dah berjaya mendapatkan periuk tu, aku tunjukkan kat korang eh..

cikpedot

0 comments: