BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

16 April 2010

jem jem jem jem jem heboh heboh

pagi tadi tak la sejem hari selasa lepas. jem banget sampai aku punye arrival kat opis pukul 10:15am. lagi 15 minit aku kene tolak half day....

tapi yang aku nak citer kisah ni terjadi pagi tadi..

aku drive dengan gentle pagi tadi, setakat 120km/j je. yela keluar rumah lmbt, kene drive elok2 sikit. pabila saat aku exit di tol jalan duta, aku bawak slow la 50km/j. aku dok kat lane tengah.

tetiba dengan terperanjatnye aku terpaksa mengelak seekor myvi dari sebelah kiri ni. apsal la bongok ni, dahla potong kiri, tetiba je nak masuk lane aku tak bg segnel pulak tu. sebab mud aku baik aku bg je jalan kat dia. sape dok depan mampos dulu kan...heheheeh

at d same time, ada gak viva nak masuk lane aku, dia pun dari lane kiri. tapi viva ni ada sivik sikit dia dah bagi segnel awal2... so logiknya viva la yang punya jalan kan. bukan myvi. nak jadi cerita, myvi yang tak bg signal dan suka suki bawak keta ni, ada hati lagi nak tiiiinn viva tu. dahle org tu bagi segnel, ko pulak main hentam je bawak keta, nak marah pulak viva tu...

ape nak jadi pun tak tau la.

rupanya dari belakang aku tengok ada P kat bontot myvi tu.

cikpedot

0 comments: