BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

15 June 2010

sebelum mekap ngan selepas mekap

natalya natasya, mami nak cakap ni..
nanti dah besar, jangan marah mami tau.. sebab mami nak tunjuk gambar natalya ni.. kekekekeke
ni wajah2 natalya kat umah masa baru bangun tido
rambut seregum.... siap bertanduk lagi... hari tu hari cuti, so bangun lambat.. dlm pukul 7+....

pic ni blur sikit sebab amik blm sampai 5 minit dari dia jaga.. subuh2 la ni... tengok la rambut dia... aiyooo pusat pembiakan nyamuk.. natalya mmg bangun tak nangis.. mmg dari kecik camtu.. samada dia bangun main sorang2 atau kalau kami dah bangun, dia celik je terus sengih2.. best..best...

aaa ni wajah natalya kalo nak pergi jenjalan okehhhh... mekap kemain lagi.. satu persalinan ni ibu zura yang siapkan (bb sitter).. abisla anak aku.. mak ngan bb sitter satu hati satu matlamat..

bb sitter aku tu ada anak pompuan gak sorang.. dia tak mekap2 sangat.. so zura melepas geram dengan me mekap kan natalya... tapi sekarang anak dia dah ok sket sebab tengok ibu dia asik mekapkan bb jeeee... biarla diorang 2 orang berkawan.. kalo ada kawan baru best nak main mekap2..

k lah... bai natalya.... kekekekeeke

cikpedot

1 comments:

Khaira Collection said...

eiii... mata dia bulat... cam bukan baru bangun tido jek...
nk pinjam cepit ambut tu... comei sangt natalya pakai...