BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

13 September 2011

cuti cuti thailand

ahaks.. aku lupe lak nak insert kenangan aku g jenjalan raya cina kat bukit kayu itam... penting ni, besok tua2 ade gak kenangan aku nak view dari i-pad ke, smart gajet pape lah.. yela teknologi canggih le katakan...

jom ....


macam le kat malaysia takde...

gambar ngan burung pun nak amik??


adeiii tensen jalan ngan bini.. manala mami ni. takkan tak abis2 lagi soping..

masa gi jenjalan tu, lupe lak nak amik gambar ngan mak aku.. hehehehe... tengok, anak aku dah herot berot dah muke. lama sangat tunggu aku ngan mak aku soping.. ngeh3..


aaa ni cameraman kami. uncle daos. adik aku aaaa... lagi sorang yang takde amik gambar, daddy aku.. bz sangat bersoping.. sori ye pak.. hehehehe

yeay.. nak keluar sempadan dah.. cepat la tak sabar niii..

selalunye anak punye passpot mak jadi custodian, tapi sebab muka anak aku mcm bapak dia, jadi aku bagi je laki aku pegang paspot anak aku. dah sah2 imigresen takan tanye macam2 kat dia. ...

ni kira latest vacation untuk family aku. maybe lepas ni aku nak p genting kot. tunggu natalya pandai lari dulu... kang rugi je aku kene dokong dia..

cikpedot

0 comments: