BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

13 August 2009

bos dah kene H1N1

hari senin lepas, kami ada management meeting. so bos aku pun mintak sume orang berwaspada dengan H1N1. kene jaga kebersihan, kene pakai mask, kalo perlu amik mc, kalo sekolah tutup pun boleh pakai cuti mc...

yeay..

tapi aku takde anak bersekolah??? uuuu...

tapi tu bukan yang aku nak cerita hari ni... hari ni aku nak cerita yang bos aku tu dah suspek H1N1... hua3.. kesian.. yela jangkit dengan anak dia la tu.. dah sebulan dah naomi demam2.

maka aku dengan 'perihatin' bertanya kaba pada bos aku.. sambil2 tu aku ckp le dengan dia..

fad : capt, betul ke captain kene H1N1 ni?.. kalo kat sekolah kan, kalo sorang budak kene H1N1 kan, diorang tutup satu kelas, captain kene tutup satu floor ni.. nanti kami sume jangkit H1N1...

maka dengan bengangnye ceo aku pun berlalu pergi... hua3...

canepun bos aku tu dah belikan mask untuk sume staff, sabun antiseptik dan sanitizer....

ok la tu untuk setakat ni...


cikpedot

0 comments: