BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

07 January 2009

anak yatim



diperkenalkan.. anak yatim terbaru dlm rumah aku.. BONET.. hik..hik..hik..

actually kucing aku sume nama western.. dulu kucing aku nama John, Marley, Monei, Jenet, Milo, Jerry dan byk lagi lah.. sebab tu yang kucing ensem aku sekarang nama Porche...

tapi sebab dah tak tau nak letak nama apa lagi.. kucing kali ni aku bagi nama Bonet la.. nak letak bumper, signal, siren..tak sedap.. kecik lagi.. tapi ciri2 terorist tu ade dah..

pantang nampak bernda bergerak sikit dia terkam.. rambut ke, kaki ke, bulu ayam ke.. ikan dlm akuarium ke.. sume dia nak inspect.

tapi sebab dia bb kan.. bila tido ada bunyi sikit.. sebab dia teringat nenen mak die.. hik hik hik.. aku ingat bunyi ape la.. rupanya dia ngigau minum susu...

takpe.. takpe.. siap la ko bonet.. besok aku train ko jadi askar wataniah..

0 comments: