BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

07 January 2009

porche demammmmm


kesian porche.. dia demam...



dari hari sabtu lepas dia asik tidoooo jeeee... makan tak lalu.. minum tanak.. kencing berak lagi la takde.. ghisau betol la..

rasa mcm nak injek je makanan masuk mulut dia.



mula2 aku ingat dia bosan dok kat umah..jadi aku bawak le dia naik keta pusing2 taman.. g kedai.. g kebun.

tapi bila balik dia diam jugak.. tengok tv pun tak mau. asik tidooo jeee. gambar atas ni aku amik pukul 5.30 pg. selalu dia yang kejut aku bangun. hari tu aku pulak paksa dia bangun.. tapi dia buat dek je.. tengok muka dia.. mesti nyumpah2 kat aktu.. he he he..


pastu aku pun mcm biasa la.. buat sarapan, mandi manda.. pastu aku masuk bilik balik.. tengok ape dia buat.. bule posing tido tlentang pulak.. nak kata letih sangat.. aku tengok dia tido je... bangun weiiiii


syok sangat la dapat tido subuh2.. orang dah siap2 nak p kerja dia tido lagi.. kalau selalunye, aku bangun dia pun bangun.. makan, berak, pastu bila aku keluar g keje dia pun keluar turun main kat padang kat bawah..



gambar ni kira last time la aku ajak porche bangun.. tapiiii.. tengok la sekor lagi makhluk yang kat rumah aku tu.. dia punye posing ngalahkan porche yang demam..


kepala siap terjulur jatuh dari selimut..eeeiii mcm ni punye kucing pun ade.. ju on btol laaaa...

1 comments:

AQisH said...

semoga porche cpt sembuh..