BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

27 February 2009

ape perasaan yang ditunjuk?

tadi kan, masa cikpedot pergi maybank sebelah United Nation, Damansara tu kan.. ade penunjuk-penunjuuk perasaan..

alamak aiii... aku ni dah le tak drive, kene berjalan jauh nak g bank, ade goblok tunjuk perasaan pulak depan bank. cane ni cane ni..FRU bersepah.. wartawan lagi la bersepah..

selepas beberapa menet duduk belakang pak polisi kat bwh pokok tu, aku pun pelan2 la g naik tangga maybank.. nasib baik aku ni kaum melayu.. so takde la menjadi suspek pembawa sepanduk..

tak tau la ape yang diorang tak puas hati. majoriti yang aku nampak, terdiri dari kaum india.. tak tau la hindraf ke, mic ke, kengkawan karpal singh ke. yang pasti aku dah selamat membayar duit rumah n duit AKPK. cukup le untuk aku tido lena selama sebulan ni..

kepada kengkawan di luar sana, bersyukur la dengan malaysia kita ni, kalo tinggal kat obersea, susah oooo... takdenye hak sama rata ke ape.. hendak2 kita ni dari Asia... sayangilah Malaysia kita..


cikpedot

0 comments: