BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

04 March 2009

mommy in da house

agak lama jugak la aku tidak mengupdate blog ni..

mak aku datang KL. so sejejak je kaki dia kat bumi kelempo ni, jadual shoping padat gilos. aku ni sampai sakit2 pinggang la sebab berkawat tak henggat punye.. balik rumah sekadar untuk tido je..isk..isk.. dasat..dasat..


yang lagi dasat tu, bila aku teman mak aku g mid valley, siap dia kene carikan bangku untuk aku duduk.. kekekeke... dia pulak menten shopping.. adeeiii.. tak cukup kalsiumkah aku??

walaupun aku n mak aku beria2 ke hulu ke hilir berarak kat mall2 tu.. tapi barang yang beli tu tak la sebanyak mana.. biasa la.. window shoping kan free.. bule la 'shoping' sakan.. kalo shoping barang, kene bayar.. hehehehe... so beli yang perlu je...



akhirnye dapat la 1 henbeg yang mak aku berkenan.. nasib baik dia beli kat mid valley.. kalu tak aku dah habis tempat dah nak bawak dia cari beg. sogo ke, bangsar ke, psr mlm taman konot ke, leisure mall ke, jln tar tu jgn ckp le, berkali2 pergi...


sebab bz sangat meneman mak aku jenjalan, aku sampai terlupa nak berfoto. ni nak balik kedah dah baru aku sempat amik gambar. ok le tu, janji masuk tenet.

lepas ni mungkin dlm bulan 6 ni mak aku datang lagi la.. senang datang bulan 7 la, ada sale.. hehehehe...

cikpedot

0 comments: