BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

18 February 2009

berhari raya di jalanan

pagi tadi kan.. masa aku drift.. eh drive g keje kan..

ada 2 eksiden berlaku.. semuanya melibatkan lori besar.. yang lagi besar dari lori kasim baba tuuuu..

eksiden #1
lori panjang ni melintang dari lane 2 ke arah exit ke shah alam.. aku tengok takde pun motor ke, kerata ke.. tapi depan lori tu remuk la.. kesian.. masa aku sampai, polis n plus ronda dah sampai dah.. siap susun kon sume..

eksiden #2
yang ni lagi kesian la.. berlaku kat area sungai buloh. cermin pecah mmg bersepai atas jalan.. kat tepi jalan tu, ada 3 lori parking tepi. pastu ada satu wira terjepit di bawah lori kedua.. mmg remuk dah separuh wira tu.. motor pun terlibat juga, tapi tak tau le berapa bijik.

masa aku lalu tadi blm ada bantuan sampai.. mmg kesssiiiaaann sangat..

mmg le aku ni pemandu laju yang berhemah.. (hoh??) tapi semenjak 2009 ni aku bawak kereta slow sikit la..sebab dah ada 21 saman. 7 daripadanya saman parking... huk..huk..

tak taula brapa lama aku bule insaf.. tapi kalo aku tengok ada kaki yang drive mcm keling mabuk tu.. aku join je.. hua3...

cikpedot

1 comments:

AQisH said...

kenapa x ckpkan sampai 25 saman cikpedot oiii..amboii kemain lg u yer merempit drift bagai..