BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

20 February 2009

virus attack

adoooiiiii.. sakitnye badan...


mulanya ingatkan ekon opis ni sejuk sangat, sebab badan menggigil sampai ke tulang.. tapi bila tengah drive pun rasa sejuk mcm kat kutub utara, so aku dairek je terus g klenet kat rumah..

maka puan dokter pun cek la apsal aku ni menggigil2 mcm demam kura. dokter ckp aku dapat virus, tapi oleh kerna aku dapat2 je virus ni aku terus g klinik so virus ni blm sempat bermastautin kat mana2 organ dalaman..

docter direct bagi antibiotik yang kuat.. mlmnye pulak aku makan je, pastu terus tido sampai pukul 1 mlm baru aku bangun.... fusss dia punya peluh.. aku bangun mlm tu baru aku dapat makan nasik, minum sket.. pastu sambung tido dpn tv.. porche pun ade gak la..hehehehe

besoknya aku bangun masih terasa pening2 lalat tu. aku mandi, makan, makan ubat, sambung lagi tido.. tengahari makan bungkus je.. tak terdaya aku nak masak, walau megi sekali pun..

petang tu, aku ok sikit la.. bule bangun, siram2 pokok.. cewah.. mcm konfiden je.. pastu tiba time malam, rasa mcm nak demam balik.. hm.. tokleh brenti mkn ubat lagi la..

pagi ni aku g keje pun blur2 je.. sebab ubat tu kuat sangat.. aku mcm mamai jek.. sampai opis pun tokleh nak konsentret. pastu bos pulak nak discussion pasal assignment.. siksanya aku nak mengingatkan assignment aku.. last2 aku ckp ngan bos, not feeling well la bos, today i do whatever i can la..

nasib baik bos baik lagi ensem... mua ha ha..

malangnye besok kamek2 sume kene keje gak.. besok ada training satu hari kat phileo damansara.. adus.. tempat jin bertendang tu.. spomerket takde.. ape pun takde.. nak cuci mata pun takde can.. apetah lagi nak tukar2 no tepon..

cikpedot

0 comments: