BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

25 March 2009

cane aku nak jwp ngan bapak aku nih???

ptg semalam masa aku balik keje kan.. aku perasan terdapat satu kesan calar yang PANJANG di bonet depan kereta aku... eeeiiiiiiiii brensek..

sape la yang main lukis2 plan atas kereta aku nih..

dulu budak2 tu main conteng2 kat bonet tu jugak.. tapi kali ni dah melampau, siap bercalar lagik..

ni la kesan negatif yang aku terima bila beli appartment kat depan parking n depan taman permainan. nak salahkan sape pun tak tau.. dah memang situ area berkumpul..

dah tu besok daddy aku nak datang la pulak.. kene doa kasi dia kabur2 sket..

tadi kawan aku Helmy, dia pesan soh polish cepat2.. kalo tak nanti berkarat... masalahnye nak polish cane, sekarang dah hujan pulak.. sah2 kedai tanak layan..

nampaknye aku kene bergantung pada doa je la.. uhuk uhuk..

cikpedot

1 comments:

pinkiss said...

en. mohd lazim, tgk bonet depan keta fad tu.

laariikk!