BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

27 March 2009

the end of spa q

semalam dengan rasminye SPA Q dah finish..

aku pulak dengan rasminya telah habis siksaan pukul 6.30ptg. yeay.. sumpahan spa q telah tercabut dari aku..

emmm rasanya aku berazam nak bersukan secara xtreme bermula minggu dpn. maklumla selama setahun ni berat badan aku yang dulu menten 45kg telah naik ke tahap menten yang baru, 65kg..

cane aku nak bersukan pun tak tau la.. selama ni aku setakat diet, makan tido (heh?).. tak pun breakfast dikurangkan ke 1 kali sehari.. aa jgn tak tau, aku breakfast 2x sehari ehhh..

paling extreme aku pernah buat pun hanya menyapu krim2 pembakar lemak.. tapi tu pun tak berapa nak berkesan..

sudah2 la fad.. jgn nak makan je.. diet la sikit..

cikpedot

2 comments:

AQisH said...

ahahha..i sampai skrg langkah² xtreme dh amek tp suam² kuku je..tu psl menten berat over dr u hukhuk..

cikpedot said...

sabala cik aqish oooiiii..i pun tengah beria2 nih.. tak tau la berapa lama bule bertahan