BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

08 July 2009

porche dah grad

nape aku ckp porche dah grad?

sebab... semalam porche telah berjaya meloloskan diri dari rumah dengan terjun tingkap. hangin aku satu badan. bila aku panggil2 takde respon.. cari kat semua bilik pun takde... akhirnya dia telah memberanikan diri untuk keluar dari kurungan melaui terjun bangunan.

puas la aku mengurung makhluk tu supaya temankan aku tido malam. tapi sedar2 dia telah kabur.. (kabur tu bahasa indon = lari)

eniway, telah lengkap la pertapaan dia selama ni. dia dah boleh :
1. tangkap burung
2. makan daging mentah
3. pandai tangkap dragonfly
4. pandai tangkap ikan dalam akuarium
5. pandai tangkap cicak
6. pandai panjat pokok dan turun sendiri
7. pandai naik kereta (tak mabuk2, long distance pun ok je)
8. pandai cari tempat berteduh kalo ujan
9. dah masuk kumpulan mafia kat area tu.. (ada 2 ekor kucing jahat kat tangga, suka cari gado)
10. dah pandai bawak ahli kumpulan masuk rumah untuk perabih frieskies
11. kalo dia takmo masuk ikut dapo, dia akan ngiau kat pintu depan sampai aku bukak pintu.
12. dan yang terakhir sekali terjun bangunan dari tingkat 1...

cane samseng pun dia sekarang ni, time lapar balik gak cari makanan.. macam hero tamil la pulak..

jadi bila dia balik pagi tadi, kene luku le ngan aku... seperti selalu jugak aku suka betul kalo cucuk mata dia tu.. ala2 jeki chan jugak la.. suka cucuk mata lawan. padan muka dia.. aaa puas ati aku membebelkan porche nih.. memandai je tinggalkan aku semalam.

cikpedot

1 comments:

AQisH said...

congrats to porche ;-)