BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

06 July 2009

berjaya gak pergi warehouse sale

hari sabtu lepas aku demam sikit2 je (motivasi sebab nak pergi sale, kalu demam tak bule jenjalan). bangun tu awal la, ingat nak pergi subuh2.. tapi bila dah bekfast, pening la pulak, layan tengok movie dulu. pastu kemas2 rumah sikit. pukul 12 baru memualakan perjalanan untuk ke sunway.

aaa jln dah jem, ramainye org nak pergi sunway. pastu sesat pulak. ye le.. 1st time nak pergi tempat tu. berpusing2 gak la nak cari gudang tu. last2 kene call cik mai, tanye tempat tu katne yg sebenarnye..

uu... sabo jela aku ni, dah la demam, nak p tempat yang x pernah pergi. pastu tak tau lagi sale tu product dia ok ke tak.. entah stok lama ke ape.

tapi sebab niat aku suci dan murni untuk perabis duit bli kasut.. hehehehe... maka ditunjukkanlah jalan dan sampai la aku kat tempat tu, dan dapat parking best punye.. bawah pokok..

aku bawak duit ngam2 je, kang kalo bawak x-tra abis sume kasut aku bli. dan aku pun gembira la sebab aku dapat bli 1 sandal ngan 1 kasut scholl tu.. dan yang penting bajet terlebih. bagus tak disiplinaku. mmg puas ati, lebih dari pada tu.

rasanya tahun depan aku nak p subuh2 la.. sebab masa aku pergi tu, byk design dah habis. ada pulak yang size dah habis.. biasala nama pun warehouse sale..

cikpedot

3 comments:

AQisH said...

wehh tunjuklah kasut yg ko beli tuuu...

CIKPEDOT said...

errrr.. takyah la kot..

CIKPEDOT said...
This comment has been removed by the author.