BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

03 July 2009

adussss ceme-ceme pulak

hari ni aku telah membawa virus yang ditakuti ramai buat masa ni, selsema.. jeng3..

rasa cemas jugak bila sesema time2 H1N1 menaiki carta MOH sekarang ni. pagi tadi ingatkan idong ni sumbat sebab resdong ke ape ke.. ye la... tido ngan porche kan, pagi2 kene peluk cium dia dulu baru g bersiap2 nak g keje..

tapi bila sampai opis, selsema ni menjadi2 pulak. siap bersin2 mega. mata berair. tisu tu dah stengah kotak dah aku abiskan. risau gak la.. pastu aku p amik angin dulu kat bawah.. ok pulak... takde bersin ke jelly meleleh ke.. maknanya virus tu ada kat opis aku la.. isk..tensen..tensen..

agak2 dah reda sikit selsema, aku naik balik ke opis. waaaa.. kesian ngan kawan sebelah aku, dia pulak dah kene selsema.. sori le mai, tersengaja.. setelah kami bincang2 rasanya malas nak p klinik sebab nanti dokter tu over acting pulak nak check.

so, bersok-sek la kami kat sini sepanjang hari, bawak ke petang. tapi aku rasa petang ni aku dah demam dah. mata pun dah merah.. adoi... jangan le demam, besok aku nak p berjuang kat gudang scholl. dah le setahun sekali diorang sale....

aku tak pentingkan sangat kalau baju ke, beg ke, ape2 la.. tetapi aku sangat mementingkan kasut dan sandal sebab aku ni suka travel. keselesaan kaki sangat2 penting untuk aku. ye la, kalo kaki tak sakit, bule le berjalan jauh sikit, bersoping lama sikit, balik pun tak la lenguh2 kaki....

arrrggghhh tak kira, besok nak pergi jugak. lantak la demam ke sesema ke.. ku redahi juga...


cikpedot

1 comments:

AQisH said...

hikhik..aku rasa kita ni mmg ada kene mengena sedara bau² kentut ler ped..smlm pon aku gi beli kasut gak..tp brands lain nnt aku blog hehe..