BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

15 September 2009

Penyakit yang sakit

akhirnya pada bulan puasa tahun ni aku pecah rekod kene serangan ceret beret yang kronik. ni la 1st time aku kene ceret beret sebegitu. pada hari pertama 9x aku p jamban. 3x muntah2. dan hari seterusnya, aktiviti berlarutan...

ni sume sebab aku eksaited gile makan cuisine jipun. masa aku minum sup tu, aku dah rasa lain macam sebab rumpai laut tu mentah sikit. tapi aku balun je la.. sodappppp

akhirnya sedari pukul 9 mlm aku dah start dengan aktiviti perkumuhan aku tu. masuk pukul 2 pagi je aku dah start muntah2.... so ape tunggu lagi kan.. terus bergerak ke sepital sungai buloh aaa..

walaupun aku terus ke tempat emigensi, tapi tahap lemah lembut dan berbudi bahasa staf kat situ sedikit sebanyak menggugat kesabaran gak la....

bayangkan la, nak tunggu saringan nurse je dah stengah jam tu pun setakat amik blood pressure je. tu blm tunggu nak jumpe dokter.. 1 jam tau taaaakkkk.....

kesian aku tengok baby2 yang q kat situ.. mak bapak sampai mengamok2.. yela, dah la emegensi.. cergas la sikit dokter weeiiii...

eniway, kes aku pulak, mula2 tu ingatkan ependiks sebab masa dokter tekan2 perut tu, mcm sakit kat tempat appendiks tu. tapi bila dia cek slow2, nasib baik takde kes apendiks, cuma ceret beret je... yg malangnye aku dapat air garam je.. pretnen tokleh nak makan ubat..

kalo aku pergi ke sepital swasta, mau dah kene tahan wad dah ni..

maka dari hari sabtu tu, aku makan roti, nestum, 100+ dan epal je.. cane pun, sampai hari ni aku masih pening2 lagi. hari ni dah masuk hari ke 4 dah.

sempat tak aku nak raya ni weeeiiiii...


cikpedot

0 comments: