BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

16 December 2009

aji n dekna p yemen

ni kisah aji n dekna. aji tu adik aku yang pakai baju itam. dekna tu adik ipaq aku yang pakai jubah itam. yang baju merah tu hubby aku cikaim.

tarikh kejadian ni aku dah tak berapa ingat la.. tapi november 2009 la. tula, lenkali bila ada event tu cpt2 hapdet blog. tengok dah lupa dah..

aji n dekna fly dari penang, so kami yang dok klumpo ni hantar la diorang kat klia.

sampai kat epot, kami kol aji ckp dah sampai, so dia soh tunggu kat eskalator. jadi kami yang tak tau dok diam ni nampak la pulak rejeki depan mata - BMW!!!.... wow... ape lagi jakun la, sibuk nak amik gamba.. kami 2 orang je yang beria2 nak posing kat keter tu...

mula2 cik aim amik gamba ngan keter ni dulu... emmm boleh la.. ada harapan dapat keter ni dlm mimpi... hua2..



aaa real tak aku amik gamba, siap ada kunci keter ok... sibuk je pagar ni, kalo tak mesti dah real sangat posing aku tu...

sedang kami asik berangan aji n dekna pun sampai... diorang pun posing gak... bila lagi nak tumpang glambor auto bavaria nih... pas puas berposing, kami p cafeteria la.. sebab aji n dekna tak makan lagi.. kesian..
sori le aji n dekna, aku janji nak makan sekali tapi masa drive tu aku dah lapaq sangat, kena singgah balun dulu..
lepas puas makan, posing kenang2 kenangan sebelum berangkat. mana la tau nanti aji balik jadi lagi gemuk ka... kurus ka... gemuk la kot... mwahahahahaha....
aku punya turn amik gamba dengan aji.

ni kira last snap la dengan dekna. tengah q untuk cek in flight. suma pak arab je yang beratur. melayu kita ada la 2-3 orang.

ooo lupa pulak nak enterprem dengan mamat sempoi ni... beria2 cikaim mengambil gambar dengan dia.. masa tu dia dah lambat nak fly ke Jakarta, tapi sempat lagi nak attend permintaan kami.... eniwei, lu mmg sempoi la ac. i like u since 4U2C lagi....
aji dah p yemen, jadi tinggal la kami lagi 4 beradik kat mesia nih... 2 orang tinggal kat klumpo, lagi 2 orang je tinggal ngan mak aku kat kedah.. tula org dulu2 beranak ramai, kalo ade yang merantau pun ade ramai lagi belen yang bule meneman.. kira nasib la kan..

insyaallah aji n dekna akan balik 2 tahun lagi. diorang g sana nak sambung blajar. dekna ckp, kalo perempuan kene berstatus isteri baru bule belajar sana. suami kene ikut sekali. pastu pulak kalo suami belajar, isteri blajar freeeeeeee.... hmmm. pandai gomen diorang promosi education tourism kan...

ala.. nanti cuti sem diorang balik la.. lagi pun kami adik beradik termasuk la dekna dah biasa travel abroad ni.. same je dunia ni... ape nak susah.... layan je..

cikpedot

0 comments: