BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

16 December 2009

dapat dah periuk

alhamdulillah.. akhirnye tercapai gak ajat aku nak periuk hasil dari kompol2 stem giant ni...



seperti biasa, model kepada blog aku, porche, sedang dipaksa posing sebelah periuk tu.. ekceli mula2 aku letak dia dlm periuk, tapi dia takmo amik gamba. so, tpaksala amik gamba cani.

timakasih pada semua ejen2 pengompol stem yang beria2 g bli barang kat giant... heheheehee... tanpa korang tak dapat la makcik nak merasa periuk ni..

i love u. bai.





cikpedot

1 comments:

Stories Of Me said...

eii..awk, sy baru nak pegi tukar ..sy nak kuali (yg x de penutup)..tapi,x tau la de ke x skarg g kan?huhu..hopely de kan?:))